Wedding Planner for Sofea Wedding, TTDI kl, persiaran Zaaba & Dewan Komuniti Bangsar

Alhamdulillah selesai sudah tanggungjawab echa dalam membuat baju pengantin dari kain tenunan songket khas ditempah dari Terengganu. Sofea meminta chahaya chinta menjahit potongan kebaya lama utk kedua baju bersandingnya. Utuk baju nikah kak echa design kan Jubah dress berwarna offwhite. Tema colour utuk nikah sofea ialah putih & peach manakala majlis reception kami memilih hikau & gold yg berkonsepkan ala tradisional. Pemilihan Songket sebagai backdrop membangkitkan suasana tradisional, ditambah lagi walkways sireh junjung melegkapkan lagi konsep tradisional yang jarang sekali di buat orang. Terima kasih kami ucapkan kepda sofea sekeluarga, kami hanya berdoa agar hubungan yang terbina ini akan kekal hingga ke akhir hayat dengan penuh kegembiraan dan keharmoniaan.


utuk pelamin nikah sofea, kami sediakan platform utuk dulang hantaran bagi pihak perampuan sebelah kanan & lelaki sebelah kiri.







Inilah tema colour utk majlis reception sofea, Hijau dan gold...rich colourkan...











6 Jenis sireh junjung umpama pameran sebagai waklways sepanjamg dewan Komuniti Bangsar ini.









No comments:

About us

My photo
Casa Chinta Garden Event Homestay Saujana Utama,Bukit Utama, Sungai Buloh,Selangor Darul Ehsan. Perkhidmatan yang disediakan ; Homestay event garden concept untuk disewa untuk sebarang majlis (min utk 300 - 1000 + org) Pakej Perkhawinan, Pakej Bertunang, Sewaan Baju pengantin dan Baju Persalinan, Make-up,Seleksi Pelamin, Gubahan Hantaran ,Sewaan Barang-barang hantaran, Sewaan Alatan Perkhawinan, Gamelan,MC, cenderamata dan Majlis Berendoi dan cukur jambul. Butik ini bakal mencuit hati anda yang mencari kelainan di hari bersejarah. Di sini kami memperkenalkan baju kahwin muslimah dengan design yang terbaru, moden dan anggun. Pakej Perkhawinan bermula dari RM 2,500 ke atas. Hubungi Echa di 019-2463378. Khusus kepada pelanggan-pelanggan yang telah memilih Chahaya Chinta, kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana kepercayaan anda kepada kami.